torstai 25. heinäkuuta 2013

Vatsa, koirat ja koirien vatsantäytteet

Heissan mussukat! Tänään on vietetty sairastelupäivää :( Minun iänikuinen mahakipu iski taas ja se on niin kammottava että ei tee mieli lähteä töihin hiihtelemään, sen tietää että siellä ei voi rauhallisesti ottaa. Tänään ei ole luonnollisestikaan kauheasti saanut mitään tehdä, mitä nyt olen löhönnyt ja katsonut Greyn Anatomiaa uusintana, nyt menossa neloskausi. Sen verran jouduin kylillä käymään, että terveyskeskuksessa poikkesin, mutta passittivat minut puoleksi tunniksi odottelemaan, kaikki olivat kuulemma ruokiksella. Hyödynsin tietysti tämän ajan ja kävin täydentämässä koirien ja kissojen ruokavarastoa Katriinalla Hallin Herkkupuodissa joka sivumennen sanoen on paras lemmikkieläintarvikeliike mitä voi olla!

Tästä pääsette Hallin Herkkupuodin facebook-sivuille: https://www.facebook.com/hallinherkkupuoti?fref=ts

Ostan sieltä kaikki mahdolliset tarvikkeet, poislukien pienjyrsijöiden jutut. Nyt mukaan lähti kaksi kantokassillista erilaisia lihoja ja lihaisia luita, mm. kanansiipiä, naudan rustoluita, broilerin- ja hanhen jauhelihaa sekä ihan kokonaisia sydämiä, oiskohan ne ollut hanhen myös, nyt en muista. Kissat saivat uudet pannat, ihanan punaista jossa on bling blingiä, sopii hyvin mustaan! Lisäksi itselleni (koirien nameja varten siis!!) ostin uuden namipussin, mallia Hurtta. Se on huomattavasti siistimpi kun aikaisempi punainen ja käytännöllisempi myös. Pojat saivat myös uuden lelun mitä repiä häkissä tylsyyden iskiessä, se oli erittäin tykätty! Kissanhiekkaa ja herkkuja tarttui tietysti myös mukaan, mutta kohta mulla on leimakortti täynnä ja saan jotain kivaa!

Kauhea, mulla meni niin paljon rahaa että ihan hirvittää, mutta ei haittaa sillä ne kaikki olivat tarpeellisia ostoksia! Joni kysyi aamulla mitä haluan huomiseksi synttärilahjaksi, mutta ei, mitään muuta en halua kuin että kuun lopussa ei tarvi miettiä miten pärjätään, joten minuun ei todellakaan tarvi tuhlata yhtään senttiä! Rakas anoppini ja kälyni Karo olivat kuitenkin taas yllättäneet ja sain NIIN ihanat kengät ettei tosikaan!! Alla kuva moisista ihanuuksista, olen aivan sanaton! Miten mulle on siunaantunut näin kertakaikkisen ihana perhe, sanat ei riitä. Nuo popot on niin just minun näköset kun voi olla, kiitos!



Nyt blogin nopsan päivittelyn jälkeen pläjäys kuvia jotka sain viimein kamerasta pihalle, ihanat koirat rannalla esittäytyy!!

Reino on just sen näköinen että kuvaus on arsesta!

Siis, pitääks tonne mennä?!

Kato nyt, tassu EI pysy pinnalla, mitä mä sanoin?!

Ole hiljaa pikkuveikka ja ui menemään vaan!

Siis noin vaan? Hullu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti