perjantai 24. huhtikuuta 2015

Vaikeinta on itsensä voittaa

Sussa on kipinä
Sen kanssa synnytään
Sun pitää vaan se saadaan syttymään
Mä nään sen kipinän sen kanssa synnytään
Pian se saadaan syttymään
Mitä ikinä sun unelmat onkaan et saavuta niitä unessa koskaan
Ota ittees niskast kii
Kelaa mitä haluut ja tee lista siit
Ja sit elät sitä aamusta iltaan ja kun yöllä oot saanut taas virtaa
Teet taas kaikkes sen eteen vaikka välillä se vaikeeks taas menee
...

                                                                    Heittäydy täysii
Mitä ikinä teetkin
Ja elä nyt missä ikinä meetkin
Silmissä kipinän hetki
Heittäydy täysii
Siihen mikä on tärkee
Ja teen sitä missä sulle on järkee
Silmissä kipinän hetki
Teen mitä se vaatii
Vaik en pääsis ees maalii
Se on se fiilis mitä etsit
Silmissä kipinän hetki
Teen mitä se vaatii
Vaik en pääs ees maalii
Se on se fiilis jota etsit
Silmissä kipinän hetki
Kipinän hetki


Vaikeinta on itsensä voittaa
Mut loppuun asti sitkeät koittaa
Ja vaik ei tuu aploodei
Mikään himmentämään pysty sun tahtoo ei
Mun on sun kenkiin mahdoton tulla
Tahtomattaskin on maailma sulla
Sun pitää vaan viedä se maaliin
Sä tiedät sen saaliin
Ja saat vielä sen haaviin
...

Mä en oo puhuja vaan tekijä
Oon aina tehnyt mitä tarvittiin
Enemmän ku ootettiin
Enemmän ku vaadittiin
Joo hei kipinä
Kukaan ei oo mulle niin ankara ku mä ite
En lepää sillon kun on paikka mistä vetää
Sit vasta kun kattoon mun paita jäädytetään
Luotan itteeni siitä voiman saan
Näät mun silmissä kipinän kohta roihahtaa

Robin feat Elastinen - Kipinän hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti